Klacht: Detoxformule

op 01 mei 2017 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Ik weet echt niet waar ik heen moet met deze klacht!
Detoxformule zegt dat ik daar besteld heb, dat heb ik echter niet gedaan! Wel is er 1 pakketje binnengekomen die heb ik direct terug gestuurd op mijn eigen kosten, en is ook bevestigd. Nu beweren ze dat ik 2 pakketjes heb besteld terwijl ik helemaal niks besteld heb! En ook is aangekomen en ik er voor getekend heb, ik heb nergens een handtekening gezet heb namelijk geen 2de pakketje gezien!.
Na heel veel mailen zeggen ze nu dat het mijn probleem is en dat ik het gewoon moet betalen en dat ze ook niet meer op mijn mail zullen antwoorden, dit is toch gewoon belachelijk? Mvg

Factuur op 0

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 01 mei 2017 om 16:22 geantwoord

Beste Susanna,

Dat is natuurlijk erg vervelend.

Ik heb in onze administratie gezocht, maar ik kan geen facturen terugvinden die hiermee te maken zouden kunnen hebben.

Vermoedelijk gaat de betaling via een ander bedrijf in plaats van Klarna. Ik raad u dan ook aan om dat te controleren en vervolgens met het juiste bedrijf contact op te nemen zodat zij u natuurlijk hiermee kunnen verder helpen.

Ik wens u natuurlijk een prettige dag toe!

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door Suus1991