Klacht: Detoxformula

op 22 juli 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Deze week detoxformula besteld en binnen gekregen. Helaas heb ik geen factuur gekregen en zit ik niet te wachten om vast te zitten aan een abonnement.
Telefonisch zijn jullie niet bereikbaar en via mailcontact ook niet. ‘mail komt terug’.
Graag zou ik mijn bestelling willen betalen zodat ik niet meer hoef te stressen over de betaling.

Vriendelijke groet,

Chanel

Als de factuur binnen is en betaald kan worden en ik niet vast zit aan een abonnement.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 22 juli 2016 om 15:54 geantwoord

Beste Edinah,

Bedankt voor uw bericht.

De factuur van uw bestelling bij DetoxFormule heb ik voor u opgezocht. Ik zie dat de factuur op 14 juli 2016 naar uw e-mailadres is verstuurd. Ik zal deze onmiddelijk nogmaals per e-mail toesturen.

De vervaldatum van de factuur heb ik opgeschoven naar 8 augustus 2016 om u enigszins tegemoet te komen.

Ik kan u geruststellen dat het om een éénmalige bestelling gaat en geen abonnement.

Vreemd dat u ons niet heeft kunnen bereiken, we zijn namelijk op verschillende manieren te bereiken. Meer informatie vindt u op https://www.klarna.com/nl/klantenservice

Wij willen absoluut niet dat u gaat stressen en ik hoop dat uw klacht hiermee is opgelost.

Ik wens u een prettig weekend toe!

Groet, Brian

Alle klachten die gemeld zijn door Edinah