Klacht: Geen rerund mogelijk

Sandra Noordzij op 24 mei 2024 over Desenio in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - bedrukte produkten

Ik heb op tijd mijn bestelling geannuleerd binnen de termijn van twee weken. Omdat er meerdere zaken fout zijn gegaan binnen dit bedrijf.
Geen orderbevestiging gekregen of een mail over je pakket is bezorgd. Nu krijg ik niet het betaalde bedrag terug omdat zij werkzaamheden hebben verricht en leggen de schuld bij mij neer. Verder is het vervelend dat al je mails in het Engels worden beantwoord

Dat ik mijn volledige aankoop bedrag terug krijg

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Desenio
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Desenio

Reactie van de melder van de klacht Sandra Noordzij

3 weken geleden - Gewoon rond uit slecht. Desino legt de schuld bij jouw neer als klant. Alles wat fout is gegaan rondom mijn bestelling komt omdat ik nooit aan de bel heb getrokken. Volgens mij ligt de fout bij hun klanten service die werken niet samen en communiceren niet goed met elkaar. Als klant krijg je alle antwoorden op je mails/vragen in het Engels.

Reactie van de melder van de klacht Sandra Noordzij

3 weken geleden - Rond uit slecht.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Desenio nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Noordzij