Klacht: Niet ontvangen en ook niet bereikbaar

op 04 december 2019 over DeSchilderijenWinkel.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 23-11 heb ik een schilderij besteld. Echter heb ik na de ontvangstbevestiging nooit meer wat gehoord of ontvangen. Meedere mails en chatberichten gestuurd, maar nooit reactie teruggekregen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn schilderij heb of mijn geld terug heb gekregen (€68).

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeSchilderijenWinkel.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeSchilderijenWinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lvhschip