Klacht: Leveren niet

op 14 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik voel me opgelaten te moeten bellen, maar word vervolgens bij de honden af behandeld bij DPD. Het klantencontact is alles behalve service. De jongeman aan de telefoon was niet coöperatief of klantvriendelijk. Ik kon het doen met een doodeenvoudig ‘Ik was er niet bij’. Daarentegen moest ik wel een heel betoog volgen over wat er mogelijk gebeurd was. Deze meneer heb ik dringend verzocht in oplossingen te denken, maar daar stond hij niet voor open. Het was immers 17.30 en gingen sluiten. Ook vond hij het redelijk te vermelden dat hij immers niet zelf dit kon doen, hij is geen koerier. Volgens mij is dat exact wat het bedrijf doet! Ik voel me enorm afgescheept en de simpele boodschap was dat IK maar moest wachten.

Gewenste Oplossing:

Op tijd leveren en met een oplossing komen wanneer je in gebreke blijft. Daarnaast mag de afdeling klantcontact zich richten op de klant en de service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 20 juni 2017 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 20 juni 2017 om 16:13 geantwoord

Ondanks dat ik nu mijn pakket heb, ben ik hiermee niet tevreden

Alle klachten die gemeld zijn door cindy klijs