Klacht: Heeft alle schijn van oplichting

op 05 december 2019 over DeSchilderijenWinkel.nl in de categorie Internetshops - Interieur

11-11-2019 1-luik besteld van de wereld. Eerste levering na ruim een week
was een 3-luik. Retour gezonden naar de schilderijenwinkel, adres Hof van Paltz 11 4625 EL Bergen op Zoom. Mijn ongenoegen laten blijken via site over levering. Tweede levering weer een 3-luik, geweigerd om aan te nemen. Reactie gegeven op de levering en nog een keer duidelijk gemaakt wat ik besteld heb. Tot op heden (95-12-2019) geen reactie. Het is gewoon oplichting wat ze plegen, hopend dat je niet meer reageer en zo het geld lekker binnen hebben. In mijn ogen zijn de mensen bekent achter deze site, en ik zou graag weten wie dat zijn.

Als ik mijn geld terug heb, of de naam en adres van deze mensen in mijn bezit heb zodat ik passende maatregelingen kan nemen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DeSchilderijenWinkel.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DeSchilderijenWinkel.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bergenop