Klacht: derde probleem met mijn dure combi oven

op 11 juli 2016 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

In het eerste jaar ploft het ruit naar buiten stuk
dit víel binnen de “garantie”
twee jaar later gebeurd het weer en nu was het op eigen rekening, want tja er was geen garantie meer..tis ook heel normaal dat een ruit van een oven voor de tweede x naar buiten stuk springt
en vorige week gebruik ik mijn magnetron ( zoals ik elke dag hetzelfde doe) op 900W en voorheen kon dat zonder problemen maar nu opeens onstaan er vonken en uit eindelijk echt een grote vlam onstaat ( en dat allemaal binnen een paar seconden) het advies van Bosch in de eerste instante was de oven schoonmaken…als ik aangeef dat we hem al hadden gereinigd dan krijg je een verhaal over de hoeveelheid vocht in je eten en dat de golven zich dan elders concentreren.
Dus nu heeft het opeens met het eten te maken en niet meer met schoonmaken en ook apart dat jaren dat eten op dezelde wijze opgewarmt kan worden maar nu opeens vlammen veroorzaakt.
Moet je dan voortaan met deze ov
en eerst een soort vochtigheid onderzoek doen 😀

Ik heb in mijn vorige woning ook een combi oven gehad van een ander merk en daar had ik al dit gedoe niet mee.
Dus ook zeker heel veel spijt van deze aankoop.
En ook de klantenservice laat de wensen over voor een combi van rond de 1000 euro

Er is gewoon iets niet ok met deze oven sinds dag 1
anders knapt het raam ook niet tweemaal

dat er kosteloos iemand komt kijken ( voor mij apart schoonmaken volgens de eisen van Bosch...want tja moet wel super brand schoon zijn deze oven anders werkt hij niet) en komt maken
en na de tweede x knappen van het raam heb ik ook gevraagd naar een andere oven
maar toen waren ze ook zo klantvriendelijk dat zelfs mijn rechtsbijstand de zaak heeft overgenomen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jessvaness80