Mijn Klacht:
In januari nieuwe verzekering afgesloten met tandartsdekking…dacht ik…..ik snapte het formulier niet helemaal en heb de helpdesk gebelde.Mijn dochter had een beugel nodig dus heb im de beste mogelijke verzekering afgesloten.Ik heb toen een gedeelte doorgestreept wat ik niet had moeten doen maar de aardige meneer aan de lijn zei dat hij dat in orde zou maken.ik ben dus vanaf januari 21 euro aan het betalen voor de tandartsverzekering….dus niet.Kreeg vandaag een dikke rekening van mijn tandarts.Ik dus bellen met deltalloyd krijg ik te horen dat ik niet voor de tandarts verzekert ben?…mevrouw was ontzettend onaardig stond me niet te woord en legde zonder verder uitleg de hoorn op de haak.Ik moest het in januari maar opnieuw afsluiten?Soory hoor maar hier ga ik niet me akkoord.Ik ga dus ook niet betalen voordat ik weet hoe het zit en ik mijn uitleg heb mogen doen.
Gewenste Oplossing:
Als alles fatsoenlijk wordt uitgezocht.Dit is niet mijn fout maar die van deltalloyd en z'n helpdesk.ik ben nu aanvullend verzekert en dat wil ik helemaal niet zijn.Ben ik nog nooit geweest.
