Klacht: Factuur voor een verkeerde diagnose door een servicemonteur

darekjanus1968 op 03 maart 2024 over DELTA Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs had ik een servicemonteur van Samen Groep over de vloer voor een storing aan mijn oven. Na zijn diagnose werd mij verteld dat ik mogelijk te maken had met een verbrande printplaat, een defecte waterpomp of een waterdruksensor.

Tot mijn verbazing bleek de storing echter van een veel eenvoudiger aard dan voorgesteld. Het was een probleem dat ik uiteindelijk zelf heb moeten oplossen. Ondanks dit feit adviseerde de monteur mij om een geheel nieuwe oven aan te schaffen.

Na contact opgenomen te hebben met zowel Delta als Saman Groep om deze situatie uit te leggen, was ik dan ook verrast toen ik toch een factuur ontving voor de gedane service

Gewenste Oplossing:

Hoe geeft een bedrijf mij geld terug voor werk dat het niet heeft gedaan?(Of ze heeft het slecht gedaan

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DELTA Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DELTA Energie in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DELTA Energie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DELTA Energie

Heeft op 07 maart 2024 om 10:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Dariusz,

Ik zie dat jij een abonnement hebt voor alleen een basis onderhoud, dit wilt zeggen dat je wel moet betalen voor reparaties en onderdelen.

^Michael

darekjanus1968

Heeft op 07 maart 2024 om 12:11 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Zoals je zegt, reparatie, aankomst en het stellen van een verkeerde diagnose mogen niet worden betaald.Hij stelde voor dat ik een nieuwe CV-ketel zou kopen en de goede zou weggooien.Ik hoop dat dit begrijpelijk is.Voor mij lijkt het op een kleuterschoolspel

Bericht van DELTA Energie

8 maanden geleden - Goedemorgen Dariusz, Wat vervelend om te horen. Is het misschien mogelijk dat je met ons contact kan opnemen. Dit mag via WhatsApp of Facebook Messenger. Wij zijn bereikbaar onder 0118 - 22 55 00 en willen graag met je meedenken! ^Alicia

Alle klachten die gemeld zijn door darekjanus1968