Klacht: Dell annuleerd bestelling, al vooruit betaald ideal

op 09 oktober 2017 over Dell in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na bestelling van een desktop op 29 september vooruit betaald met ideal, werd na 1 week deze bestelling geannuleerd geen mail van ontvangen.
Probeerde via telefoon in contact te komen werkt niet ( klantenservice ) nummer niet in gebruik. e-mails verstuurd geen reactie..
Probleem ligt bij ideal en global collect !
Mail verstuurd naar Dell met afschrift van het bedrag. geen reactie tot nu toe

Gewenste Oplossing:

Betere informatie via telefoon of e-mail,
Duidelijker zijn op website dat er problemen zijn.
Als klant ben je heel machteloos als je je geld hebt overgemaakt met Ideal.
Dell zou dit beter moeten aanpakken en de klanten terug bellen/ mailen met oplossing

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dell

Reactie van de melder van de klacht Frits Berends

1 maand geleden - Eindelijk een reactie via facebook, na schermafdrukken te hebben gestuurd wordt volgens zeggen de order over nieuw geplaatst en vrijgegeven , hopen dat het gaat lukken nu

Reactie van de melder van de klacht Frits Berends

1 maand geleden - Weer een dag later en via facebook messenger een berichtje gehad dat de order is herboekt, weer afwachten of dat gaat lukken. Ondanks de slechte bereikbaarheid voor klachten lijkt er nu toch vooruitgang in te zitten, dankzij Facebook.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frits Berends