Klacht: Niet alle foto’s gekregen na shoot

op 03 februari 2013 over Deleukstakadowinkel.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Ik heb in november 2012 een fotoshoot laten maken van mijn dochtertje bij deleukstefotostudio.nl gevestigd in de V&D in Haarlem. Op 8dec 2012 konden we foto’s komen bekijken en uitzoeken. Wij hebben gekozen voor de Super Collectie dit houd in alle foto’s die zijn uitgprint en alle foto’s die er gemaakt zijn op een digitaal bestand, we zouden binnen 2 weken een link via de mail toegestuurd krijgen met het digitale bestand. Maar helaas hebben wij tot op heden nog steeds niks ontvangen? Ik heb verschillende keren gebeld maar het nummer is niet meer in gebruik, ook heb de V&D gebeld en die konden mij alleen een mail adres geven. Ik heb dus begrepen dat de fotostudio failliet is! Ik heb ook gemaild maar krijg geen reactie? Ik heb 285euro betaald voor alle gemaakte foto’s.

Ik wil heeeel graag het bestand met de foto's van mijn dochtertje. Ik heb hiervoor betaald.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Deleukstakadowinkel.nl

Alle klachten die gemeld zijn door francine84