Klacht: onmenselijk behandeld

op 08 maart 2017 over Dela in de categorie Verzekering

Mijn zoontje is 1 uurtje na zijn geboorte overleden. Wij hadden geen uitvaartverzekering en geen geld voor de begravenis.
De gemeente nam contact op met Dela om de kosten voor een begravenis te bespreken.
Dela ging hier niet op in omdat Dela dit zelf met mijn partner en ik wilde oplossen. Dela beloofde rekening te houden met ons financiele situatie.
Helaas wilde Dela na de begravenis geen regeling met ons treffen.
Dela stuurde ons dossier door naar een deurwaarder en deze heeft beslag gelegd op de inboedel en onze kleine auto.
Dela reageert niet op mijn berichten.
Mijn zoon is in 2012 overleden en we zijn al 5 jaar onnodig bezig om dit op te lossen.
Deze gang van zaken stoort de verwerkingsproces behoorlijk.
Als Dela de gemeente toe liet de kosten te betalen, dan konden wij deze pijnlijke hoofdstuk afsluiten.

Ik zou tevreden zijn als Dela reageert op mijn klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dela over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dela in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dela een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dela

Heeft op 09 maart 2017 om 14:12 geantwoord

Beste mevrouw Marcos, uw klacht is in behandeling genomen. Mijn excuses dat u het zo heeft ervaren. Ik probeerde u telefonisch te bereiken maar kreeg u helaas niet aan de telefoon. U hoort via uw deurwaarder wat wij in dit dossier hebben besproken. Ik hoor graag of ik nog iets voor u kan betekenen. Met vriendelijke groet, Sharina Mutiara van den Boom (klantfeedbackconsulent Coöperatie DELA)

Reactie van de melder van de klacht Justina Marcos

3 jaren geleden - Dela heeft mijn klacht serieus behandelt en goed opgepakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Justina Marcos