Klacht: Geen reactie van Dela

op 04 februari 2017 over Dela in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 2 januari 2017 mijn uitvaartverzekering opgezegd bij DELA. Tot op de dag van vandaag heb ik nog GEEN bevestiging of reactie van DELA hierover ontvangen. Ook niet na 2x emailen met de vraag om een bevestiging. Wat er wel gebeurt is dat er niets meer over mijn verzekering te vinden is als ik inlog. Mijn verzekering is dus blijkbaar wel stop gezet maar een bevestiging of schrijven over een eventuele afkoopsom is blijkbaar teveel moeite gevraagd.

Gewenste Oplossing:

Als ik een schriftelijke bevestiging van DELA over deze opzegging heb ontvangen en over de hoogte van de afkoopsom.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dela over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Sientje1963

3 jaren geleden - Dela heeft mij per email op de hoogte gesteld van deze klacht, in behandeling genomen, excuses aangeboden en deze klacht is keurig en naar tevredenheid afgehandeld. Rest mij nog te vermelden dat ik de brief met de opzegging nooit ontvangen heb. Dit manco kan net zo goed bij Post.nl liggen of in een verkeerde bezorging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dela in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sientje1963