Mijn Klacht:
Tijdens het koken hoorde ik een keiharde knal en bleek de deksel van m’n vivo wokpan helemaal in duizenden stukjes gebarsten te zijn. Ik schrok me wild en het eten kon niet gered worden. Daarnaast is de wokpan slecht voor de derde keer gebruikt en dus splinternieuw nog!
Deze wokpan hebben wij gehaald tijdens de AH actie en hebben er ook nog €35 voor moeten bijbetalen! Ik wil mijn geld terug
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld terug. Heb €35 bij moeten betalen voor deze waardeloze pan die na drie x al stuk is gegaan

