Klacht: Dekking/abbonement Tele2

op 02 februari 2014 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb 23/9 een contract bij Tele2 afgesloten voor een telefoon en een abonnement, nadat alles was afgeleverd, bleek al snel dat ik geen enkele verbinding met internet kon maken, en dat terwijk ik er nog wel een extra pack van 1.5GB internet bij gekocht had voor 17.50 p/m, na diverse keren telefonisch contact met Tele2 en talloze Live chat gesprekken bleek dat er in mijn omgeving geen (of nauwelijk) dekking is voor Internet.

Daardoor kom ik dus elke maand op een bedrag van +/- 70euro uit in plaats van de 30€ die ik zou moeten betalen, dit simpel door het feit dat ik steeds moet SMS’sen ipv Whatsap, Skype of andere messenger en dat ik steeds moet bellen om iets door te geven omdat ik niet via Internet kan melden waar ik ben oid.

Men wist dat ik in Hengelo woonde en dat daar geen (slechte) dekking was, toch heeft men mij hiervoor niet gewaarschuwd, doch zelfs een X-Large abonnement laten afsluiten.

Men kan niet mijn internet laten werken, doch ook niet uit het pakket halen, en daardoor ben ik nu gedwongen om een abonnement bij een andere provider te nemen die wel dekking heeft.

Ik heb nu een sim kaartje hier liggen die ik uit de telefoon heb gehaald om extra kosten door buiten mijn budget (150 min/sms) te gaan te voorkomen, daardoor betaal ik dus niet de extra 37€ aan bel kosten maar betaal een extra abonnement voor 23€!

WAANZIN!

Minimaal de kosten van internet X-Large uit het pakket halen, maximaal het contract sluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door etienne1968