Mijn Klacht:
Ik ben een jarenlange tevreden klant van Dekamarkt, maar ben teleurgesteld over de uitvoering van de acties, zoals die met de WK buttons. Ondanks de uitgebreide reclame zijn de buttons halverwege de actie al op, wat leidt tot teleurstelling, vooral bij kinderen. Dit is niet de eerste keer; eerder was er ook een probleem met de dierenstickers. De uitleg van Dekamarkt dat er teveel belangstelling was voor de buttons vind ik geen goede reden. Daarnaast vind ik het klantonvriendelijk dat het indienen van een klacht zo moeilijk is.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag zien dat Dekamarkt proactiever omgaat met hun acties en ik verzoek om 11 buttons te ontvangen, zodat mijn kleinzoon er blij mee kan zijn.

