Klacht: De Dekamarkt reageert niet op bij hun gemelde klachten

op 14 juni 2019 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

Via de website van de Dekamarkt recent twee keer een klacht ingediend beiden nooit meer iets van vernomen. Voor een klacht er nog achteraan gebeld, het zou genoteerd worden en er zou met mij gecommuniceerd worden maar de stilte blijft. Dan maar hier. De eerste (aanhoudende) klacht gaat over het zomaar verdwijnen van de belminuten, zelfs winkel personeel kon hier niets over vertellen en inmiddels is de laatste aanbieding met belminuten al weken geleden. Er is hier niets op welke manier dan ook met vaste klanten over gecommuniceerd.

De tweede (aanhoudende) klacht is de belachelijke hoeveelheid plastic op de groente afdeling. Ik zie soms maar een of twee soorten groente die niet per stuk zijn ingepakt. Zouden ze bij de Dekamarkt wel eens naar het nieuws kijken, iets met zeedieren en magen vol plastic… Maar ook op deze klacht geen enkele reactie op de online ingevulde klantenservice formulieren ondanks de bevestiging dat het succesvol verstuurd is. Kortom de klantvriendelijkheid is wat de communicatie betreft ver te zoeken!

Als het bedrijf erkent dat hun klantenservice niet goed functioneert, als het bedrijf erkent dat de communicatie over het verdwijnen van de belminuten bij artikelen slecht is geweest en als ze zsm zorgen dat ik niet meer zo belachelijk veel plastic zie op de gezondste afdeling van de winkels....

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dekamarkt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dekamarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nijn66