Klacht: defecte tv

op 28 november 2016 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte medewerkers sony heb bij bcc een nieuwe tv gekocht helaas deze is binnen 2 maanden kapot het begon vrijdag 25-11-2016 voor de 1e keer bij het overschakelen naar een andere zender kreeg ik alleen nog de melding geen signaal van de antenne andere tv’s in huis werkten nog prima na de tv volledig te hebben afgekoppeld en weer aangekoppeld werkte hij weer dit herhaalde zich de zondag erna en op maandag weer en vervolgens stopte de tv er helemaal mee terug naar bcc en hoopte gewoon een nieuwe tv mee te krijgen maar nee hoor ze gingen hem nakijken na een slechte behandeling zijn wij uiteindelijk maar weer weggegaan het maakte hun toch niets uit of je wel of geen klant blijft had van sony toch wel een betere service verwacht en zeker van bcc low price high service

Gewenste Oplossing:

er komt een monteur die contact met ons gaan opnemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door helshout