Klacht: Defecte trein

op 02 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wegens een defecte trein op 2-10 stonden we stil in Bunde. Na een tijdje moesten we uitstappen, verder werd ons niks verteld. Op het laatste moment werd ons verteld dat er een trein vanaf het andere perron zou vertrekken. Het poortje zou echter niet open gaan, dus moesten we een stuk omlopen. Toen we met een stuk of 30 mensen aankwamen gerend, reed de trein gewoon weg.

Gewenste Oplossing:

Ik heb studenten OV, dus wens hiervoor geen vergoeding. Wel hoop ik dat er voortaan beter gecommuniceerd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 02 oktober 2017 om 17:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Semmy,

Wat je omschrijft is heel terecht. We hebben via Twitter ook al een melding ontvangen hierover. Helaas was bij ons een defect niet bekend anders hadden we dit kunnen mededelen.

Wij hebben dan naar aanleiding van het bericht van een medereiziger intern een melding gedaan over de communicatie.

Onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

P.s ook al heb je een studentenov, je mag geld terug aanvragen, ook jij hebt er recht op.

met vriendelijke groet,

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door SemmyOpdenCamp