Klacht: defecte telefoon

op 01 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

dinsdag 16 augustus heb ik mijn niet werkende note 4 ter reparatie op laten sturen naar Dynafix. Deze heeft 25 augustus het toestel als niet meer te repareren afgeschreven.

Mij is verteld door de vestiging in Hoogeveen en door de klantenservice dat ik een voucher krijg voor het uitzoeken van een nieuw toestel.

Nu echter kreeg ik dinsdag te horen dat dit wel langer kan duren ivm achterstanden bij Samsung.

Volgens mij kan het niet zo zijn dat ik als klant de dupe moet worden van achterstanden bij derden. Ik heb een contract bij Vodafone niet bij Samsung.

Na weer telefonisch overleg moest ik contact opnemen met Dynafix. Ook daar heb ik geen contract mee. Ik vind dat Vodafone wel makkelijk afschuift. Ik heb een mail gestuurd naar Dynafix maar krijg geen antwoord.

Inmiddels betaal ik al 2 weken voor een toestel dat ik niet meer heb en zit ik zonder. Momenteel ben ik bereikbaar op een oude s3 die om de haverklap uitvalt.

Dit duurt mij veel te lang. Ik heb een snel toestel nodig voor mijn werk en betaal daar ook voor. Waar is de service.

Ik ben tevreden als ik vandaag of morgen telefoon krijg van de vestiging Hoogeveen dat ik langs kan komen voor het uitzoeken van het beloofde nieuwe toestel.

Langer wachten is voor mij geen optie meer. Ik ben momenteel gewoon niet goed bereikbaar.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Bansema