Klacht: Defecte tafel geleverd – geen oplossing/reactie/geld terug!

Rogi op 15 december 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ruim twee maanden geleden ontving ik een eettafel van Cali Online, besteld via Groupdeal. Om hem omhoog te krijgen zelf nog €80 extra betaald, maar dat leek het me waard. Bij het monteren bleek het onderstel echter niet te passen en de tafel was dus onbruikbaar. Dezelfde dag nog gemaild, met foto’s – geen reactie. Vanuit mijn kant volgden er de afgelopen twee maanden wel 62 e-mails, naar zowel de leverancier als naar Groupdeal. De enige reactie die ik (een aantal keer) kreeg van Groupdeal was dat ze het door hadden gestuurd naar de leverancier. Verder niets. Van leverancier uiteraard ook helemaal niets, behalve dan loze beloften over een nieuwe tafel die geleverd zou worden etc. Vervolgens komen een aantal mannen de tafel zomaar, zonder melding vooraf, ophalen. Geen nieuwe tafel, geen geld terug, geen compensatie, NIETS. Na herhaaldelijk vragen om mijn geld en een compensatie krijg ik weer alleen een passieve reactie van Groupdeal dat de leverancier van niets weet. In de afgelopen twee maanden heb ik niet 1x excuses gekregen, noch van Groupdeal noch van de leverancier. Ik heb geen tafel, geen geld en een hele slechte tijd door al deze ellende!

Gewenste Oplossing:

Pas als ik het gehele bedrag, namelijk €400, teruggestort zie op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Groupdeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 19 november 2017 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Witkam,

Wij zien dat er helaas nooit op deze klacht is gereageerd op deze pagina. Excuses daarvoor. Gelukkig is het probleem al een tijd geleden opgelost aangezien u een nieuwe tafel heeft mogen uitzoeken, kortingscodes heeft ontvangen en ook de extra betaalde €80 teruggestort heeft gekregen.

Mochten wij u verder nog eens van dienst kunnen zijn dan vernemen wij het uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Team Groupdeal

Alle klachten die gemeld zijn door