Klacht: Defecte Soundbar

op 15 september 2017 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist gesproken met de klantenservice van Philips. Ik heb zo’n twee jaar geleden een Soundbar met subwoofer aangeschaft, nu zit er een vreselijke ruis in het geluid, en is het duidelijk de de Soundbar van binnen kapot is.
Omdat ik NET buiten de garantieperiode contact heb opgenomen, kunnen ze niets voor me betekenen.
Ze zouden het product toch nog kunnen opsturen en laten maken o.v.v “coulance” (?) maar daarvoor heb ik TWEE TIENTJES te weinig betaald voor het product.
Ik koop al jaren producten van Philips, maar vanaf vandaag zal daar verandering in komen.
Compassie-loze klantenservice waar je NIETS aan hebt. Ze zijn een trouwe klant kwijt.

MVG.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het product gratis gerepareerd word.
Wanneer ik een nieuw (vergelijkbaar) product krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 25 september 2017 om 15:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Rekia,

Hartelijk dank voor het indienen van uw klacht middels deze website. Klacht.nl is echter geen officieel communicatiekanaal van Philips. Gezien u al een dossier open heeft staan bij onze kundige klantenservice, raad ik u aan deze aldaar verder af te laten handelen. Ik zal uw klacht toevoegen aan uw dossier.

Met vriendelijke groet,
Pascal
Philips Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rekia