Klacht: Defecte printers

op 02 augustus 2017 over HP in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een kleine sportschool en had altijd eenvoudige HP printers. Deze gingen echter vrij snel altijd kapot. Op advies van Staples een professionelere printer gekocht, de HP PRO X476DW. Dia jaar garantie en een maand later gaat de printkop defect. Niet meer te repareren zegt HP want de kosten zijn horen als een nieuwe printer (€469,00). Wij waren pas aan de derde set cartridges toe, dus zoveel werd hij ook niet gebruikt. Ik vraag aan Staples of al hun geleverde printers het na drie jaar begeven. Dat was niet zo.
Ook Staples geeft niet thuis en wil niet meewerken, ook niet met de €300 aan cartridges die ik nog heb liggen en weg kan gooien.
De zoveelste kat in de zak met HP, en nu ook met Staples. Beiden zullen mij niet meer als klant zien.

Wanneer zich een bedrijf meldt die wel fatsoenlijke producten en service levert.
Os als HP een goed voorstel doet voor een oplossing. Ik ben best bereid te betalen voor fatsoenlijke service.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HP

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maamwenn