Klacht: Defecte koffiezetapparaat

op 15 juli 2021 over Philips in de categorie Electronica Merken

Op 10-5-2021 hebben wij onze koffiezetapparaat defect opgestuurd ter reparatie. Het apparaat is gekocht in maart 2019 en viel net twee maanden buiten de garantietermijn. Voor de reparatie moesten wij €93 betalen. Op het reparatierapport staat vermeld dat wij 90 dagen garantie hebben op de reparatie, ingangsdatum 1-6-2021. Wij ontvangen de koffiezetapparaat zonder ladebak en afvalbak retour. Na tig keer gebeld te hebben met Philips. ontvangen wij 4 weken later op 2-7-2021 deze ontbrekende onderdelen. Op 2 juli testen wij het apparaat uit en het blijft wederom defect te zijn. Aan zijkant komt er enorm veel rook bij het maken van de cappuccino en de melkcleaner werkt niet. In overleg met Philips wederom met teleurstelling het apparaat opnieuw opgestuurd. Tot mijn verbazing ontvang ik gisteren een nieuwe nota van €48,-. Wederom weer gebeld met Philips en zij gingen contact opnemen met E-care want het valt binnen de garantie. Echter geeft E-care aan niks van Philips te hebben vernomen en zolang ik niet de nota betaal ik het apparaat ook niet retour ontvang. De dame van Philips ging het doorgeven aan de tweede lijn en zij gaan het doorgeven aan E-care. Ik ben ontzettend boos en teleurgesteld! Wij van Philips naar E-care verwezen en visa versa. Ik heb 10 verschillende medewerkers van Philips gesproken en klacht ingediend maar er wordt hier niks mee gedaan. Ik ben sinds 10-5-2021 mijn koffiezetapparaat kwijt, we zijn inmiddels maar dan twee maanden verder..

Ik wil dat het koffiezetapparaat gemaakt wordt waar we voor betaald hebben! Het valt binnen de garantietermijn van de reparatie. Of vergoed de kosten van de reparatie die €93euro en dan kopen wij wel een nieuwe koffiezetapparaat van een ander merk! Een welgemeende excuses voor de tijd en de gemaakte telefoonkosten is wel op zijn plaat. Ik heb medewerkers Dimitri, Alexander, Esther. Kristine, Anne gesproken en steeds hetzelfde ze gaan doorgeven aan de twee lijn! Schaam je Philips!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door S.vanHap