Klacht: Defecte GSM

op 16 juli 2012 over GSMWIJZER.NL in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb woensdag 27-6-2012 mijn Samsung Galaxy S3 binnen gekregen, helaas zag ik gelijk dat er een paarse vlek aanwezig was in het scherm. Heb gelijk de dag erop om 9.00 gsmwijzer gebeld met de klacht en die vertelde mijn dat ik de gsm terug kon sturen en gelijk als ze ontvangen zullen omwisselen. Ik heb de gsm terug gestuurd extra kosten € 8.05. deze is gisteren 3-7-2012 bij gsmwijzer binnen gekomen. Nu blijkt dat de GSM niet omgewisseld wordt maar gerepareerd wat 15 dagen duurt. Reden zou zijn dat er een mini krasje zichtbaar is…. Ik betwijfel dit zeker omdat dit toestel alleen op een kook eiland heeft gelegen. Ik kan niet accepteren dat een splinter nieuw toestel wordt gerepareerd en ook nog eens 15 dagen kwijt ben na deze week zelfs bijna 4 weken totaal!!!! Ik ben zeer slecht behandeld na dat ik telefonisch contact heb gehad.

Gewenste Oplossing:

En nieuw toestel zonder beschadiging en zonder fabricage fouten !!

Alle klachten die gemeld zijn door Soeters