Klacht: defecte flesseninnameapparaat

op 29 mei 2020 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

30 minuten moeten wachten(29-05-2020) voor een defect innameapparaat, terwijl er allerlei kunstgrepen door de toezichthouder werden uitgevoerd om het apparaat alsnog tot leven te wekken.
Dit lukte niet en op mijn vraag of er een bonnetje kon worden uitgeschreven( het betrof 7 kratten en enkele lege flessen) werd verteld dat dit niet mogelijk was . IN het verleden wel eens eerder zoiets meegemaakt en toen werd er gewoon een handmatig bonnetje uitgeschreven. Ik kon gewoon vertrekken met mijn lege kratten. Als dit onder de noemer klantvriendelijkheid moet vallen geef ik er een cyfer 2 voor.Na vele jaren trouwe klant te zijn geweest heb ik besloten mijn boodschappen bij de concurrent tegaan halen. Het betreft hier het filliaal op het Deppenboek in Enschede, Tijdstip van winkelen 20,15 uur.

kan niet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door martroos