Klacht: Defecte betaalautomaat

op 17 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De laatste 3x dat ik met de fiets van of maar Veendam reist van of naar Groningen
werkte de betaalautomaat niet omeer mijn voor mijn fiets een kaartje te kopen. Eén
keer van de drie keer had ik nog de tijd om op een ander perron een dubbel zo dure dagkaart voor de fiets bij de ns te kopen voor een relatief kort traject met Arriva. De melding aan de dienstdoende conducteur heeft kennelijk geen effect gehad omdat de betaalautomaten van Arrivé nog steeds vaak buiten werking zijn. Leren jullie nog steeds niets van dit soort informaties?
Hoe kan het zo zijn dat de automaten met een scherm worden afgesloten en passagiers in het ongewisse worden gelaten terwijl er grote bedragen worden uitgegeven aan reclame en marketing?
Ik zou zeggen : doe eerst je eigen huiswerk goed!

Hoe zou ik tevreden moeten zijn na mijn juist ingediende klacht?
Waar ik zeker wel teveel over ben is jullie gemotiveerde personeel

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste Henk, Niet leuk om te lezen dat je de laatste 3 keren ervaren hebt dat de kaartautomaat buiten werking was. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Begrijp ik goed dat het om de kaartautomaat op station Veendam gaat? Of betreft het ook de kaartautomaat op station Groningen? Ik wil er graag intern melding van maken dat de kaartautomaat (of beide automaten) buiten werking is (of zijn), zodat er naar gekeken kan worden. Zou je aan mij door kunnen geven welke automat(en) het betreft? Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht HJournee

1 jaar geleden - De automaat in Veendam werkte niet op 17 juli j.l. De automaat van Arriva op station Europapark in Groningen werkte oa niet op 5 juli. Deze automaat werkt daarvoor met enige regelmaat niet. Omdat er zelfs een sticker met "Defect"op zat, moet het toch bekend zijn bij Arriva wanneer de automaten buiten werking zijn. Daar moeten zij toch overzichten van kunnen geven? Mvr.groet Henk Journée

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Goedenavond Henk, In je bericht geef je aan dat de oplaadautomaat in Veendam met enige regelmaat niet werkt, waaronder op 17 juli. Deze storingen worden gemeld bij de afdeling die hierover gaat zodat de automaat kan worden gerepareerd. Ik heb je melding ook doorgestuurd zodat er extra naar deze automaat kan worden gekeken. Excuses voor het ervaren ongemak! Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 12:26 geantwoord

Hallo Henk,

Groet,
^JE

Alle klachten die gemeld zijn door HJournee