Klacht: defecte automaat treinstation Veendam

op 09 oktober 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdagavond wilden wij een kaartje kopen bij de automaat in Veendam (een kaartje bij de balie is ja niet meer mogelijk!!!!). De automaat was defect. Zondag met de trein, dus kunnen we dan ook wel een kaartje kopen. Automaat nog steeds DEFECT!!!!!!!! Contact opgenomen met de klantenservice, hiervoor moet OOK nog betaald worden. Moet u even overleggen met de machinist. Deze zei, dat we wel in konden stappen, maar als er een conducteur langs kwam wist hij niet wat de gevolgen waren. Moet u een online een kaartje kopen! Sta je dan, de trein vertrekt over minder als 10 minuten. Dit was dus GEEN optie. Ik vind dit een ZEER SLECHTE OPLOSSING, alsof wij hier iets aan kunnen doen!

Gewenste Oplossing:

Als het probleem met de automaat wordt opgelost, of het in zo'n geval mogelijk is een kaartje in de trein zelf te kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 oktober 2016 om 11:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Trea,

Jammer om te lezen dat het vrijdagavond niet goed is verlopen in Veendam. De storing is inmiddels aangemeld zie ik, dus ik verwacht dat de storing op korte termijn is verholpen. Je feedback met betrekking tot wat te doen bij een onverwachte kaartautomaatstoring zullen wij zeker ter harte nemen.

We bieden je onze excuses aan voor het ongemak wat jullie vrijdagavond ervaren hebben.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door mulder66