Klacht: Defect toestel

op 21 april 2017 over xxl-shop.nl in de categorie Mode

Op 14/04/2017heb ik een ELM327 OBD2 OBD II diagnose auto uitlezen can-bus *USB* + CD besteld, en wonder boven wonder was het op 15/04/2017 reeds geleverd via Postnl.
Na testen van het toestel op meerdere wagens deed het toestel niets.
Op 17-18-19 en 20/04/2017 gemaild naar info@xxl-shop.nl met de vraag wat te doen om retour te sturen.
Tot op heden geen antwoord?
XXL-shop.nl zwijgt als de dood.
Snelle levering maar waardeloze administratie.

Als ik een antwoord krijg zodanig dat het toestel vervangen, of een ander toestel besteld kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over xxl-shop.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over xxl-shop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Hugoke54

3 weken geleden - Tot op heden nog steeds geen reactie van XXL-shop. Volgens mij gewoon een bende oplichters.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door xxl-shop.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat xxl-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

xxl-shop.nl

Heeft op 04 mei 2017 om 16:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

U geeft aan dat u een USB auto scanner heeft ontvangen en dat deze niet werkt dat is natuurlijk zeer vervelend, graag reageer ik dan ook op uw klacht.

Als eerste onze excuses dat er vertraging is ontstaan in de beantwoording van de mailtjes, i.v.m. de feestdagen(koningsdag en dag van de arbeid) waren wij een week gesloten.

Het betreffende artikel is een artikel van zeer hoge kwaliteit met een nihil klachtenpercentage, deze hoort natuurlijk naar behoren te werken.
Op alle producten die wij verkopen ontvangt u garantie, indien een artikel niet naar behoren werkt kan deze binnen het garantie termijn vervangen worden, dat is geen enkel probleem. Uw eerste mail inzake het defecte artikel dient binnen het garantie termijn te vallen was deze mail buiten dit termijn dan vervalt uw recht op garantie.

Mocht het e.e.a. nog niet helemaal duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen dan horen wij dit graag, u kunt een bericht sturen naar: info @xxl-shop.nl

Met vriendelijke groeten,

Afdeling klachtenmanagement xxlshop