Klacht: Defect toestel

op 24 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds April zijn de klachten met mijn toestel toegenomen, Vodafone heeft aangegeven deze ter reparatie te sturen. Dat is nu 3x gebeurd en de klachten zijn niet verholpen. Vodafone gaf telefonisch aan dat na 3x repareren en het probleem niet verholpen is dat ik een ander toestel zou krijgen. Dit is niet het geval want moet toestel voor de 4e keer terug sturen voor reparatie. Tevens zou ik een gelijkwaardig toestel te leen krijgen waarbij ik een toestel terug krijg waar mijn back-up niet op terug gezet kan worden omdat de software te laag is. Vodafone geeft geen gehoor aan mijn klacht en neemt mij hier ook niet serieus in. Een keer is zelfs gezegd dat het toestel mijn probleem is en niet dat van hen.
Mijn contract beëindigen of eerder verlengen schijnt niet mogelijk te zijn. Zelfs niet tegen bijbetaling. Ondertussen blijft mijn toestel uitvallen en ben ik regelmatig niet bereikbaar. Maar dat schijnt mijn probleem te zijn en moet ik het maar uitzoeken.

Ik zou tevreden zijn wanneer mijn contract beëindigd kan worden zonder extra kosten, een ander toestel kan krijgen met nieuwe verlenging of in ieder geval 2 maanden compensatie wegens de 4 maanden ellende waar ik nu in zit.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melaniezwiers