Klacht: Vleeswaren

op 17 maart 2019 over Deen in de categorie Supermarkten

In filiaal Akersloot kom ik al heel wat jaren. Ik denk vanaf de opening. Ben best wel tevreden maar heb toch de behoefte een klacht te melden.
Ik koop al heel wat jaren runderrookvlees, echter de laatste maanden wordt het veel te dik gesneden. Echt niet te eten. Ik snap wel dat dat economisch voor jullie beter is, vlug klaar snel thuis. Ik ben alleen van mening dat Deen vooral aan de vraag van de klant moet denken. Het kan niet zo zijn dat ik moet kopen wat u aanbiedt. Volgens mij moet u aanbieden wat de klant wil en dat is in mijn geval dun gesneden runderrookvlees.
Ik hoop dat u iets met deze klacht gaat doen. Ik hoor het graag.

Met dun gesneden rookvlees

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 18 maart 2019 om 12:23 geantwoord

Heeft op 19 maart 2019 om 13:03 geantwoord

Dit is nog geen oplossing

Bericht van Deen

1 dag geleden - Goedemorgen, het spijt mij dat u dit niet als een oplossing hebt gezien. Echter kan ik u melden dat ik contact heb gehad met de bedrijfsleiding van filiaal Akersloot en hij heeft aangegeven te hebben gesproken met de medewerkers van de boetiekafdeling. Zij geven aan de runderrookvlees dunner te gaan snijden, maar wel zo dat het niet kapot gaat. Graag wil ik u vragen contact op te nemen met de manager van het filiaal. Hij geeft aan, dit met u te willen oplossen en u een gratis verpakking runderrookvlees te willen overhandigen. Mocht het zo zijn dat u de runderrookvlees nog dunner wilt hebben, kunt u dit vragen aan de medewerkers van onze vleeswarenafdeling. Met vriendelijke groet, medewerker DEEN Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Akersloot 10