Klacht: Producten in actie vriezer

op 16 mei 2018 over Deen in de categorie Supermarkten

Het is nu voor de zoveelste keer voorgekomen bij deen wognum dat er artikelen in de actie vriezer liggen die noet in de aanbieding zijn. Er stond op het kaartje ijs 2,50. Ik koop een verpakking ijs van breyers delights die onder het kaartje staat en moet 4,50 afrekenen. Ik meld me bij de hoofdkassiere, en die geeft aan dat ze er zelf ook gek van wordt, en dat er veel klanten terug komen maar dat de leiding hier niets mee wilt doen. Dit is dus pure consumenten bedrog, waar u als winkel bewust aan mee werkt.

Een goede compensatie voor het vaak te veel betalen van iets wat dus niet in de aanbieding is. Ook graag een uitleg waarom er door de leiding niets aan dit consumenten bedrog gedaan wordt en er zelfs bewust voor gekozen wordt. Bij geen goede compensatie en antwoord is dit een mooie voor de consumenten rubrieken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 18 mei 2018 om 10:51 geantwoord

Geachte heer de Jong,

Hartelijk dank voor uw reactie met betrekking tot ons filiaal in Wognum.
Wat vervelend om te lezen dat u teveel heeft betaald.
Ik heb uw klacht overgenomen in ons eigen systeem en wij zullen deze doorsturen naar de bedrijfsleider van uw filiaal. U krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke groet,
DEEN Klantenservice

Heeft op 22 mei 2018 om 12:48 geantwoord

Nu bijna een week verder en nog niets van deen vernomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marcodj71