Klacht: Doeslief

op 14 juni 2019 over Deen in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Deen Heerhugowaard wordt je als klant niet gezien.

De roosters maken waar een wachtende klant bijstaat kan ik nog wel snappen.
Maar dat de klant gewoon genegeerd wordt is in mijn beleving een respectloze actie.
Zo ook bij het drankenhekwerk.je kunt er staan tot dat je een ons weegt.
En als je vraagt waarom je niet wordt geholpen is het antwoord.
WIJ horen dat belletje niet.
Staan wel 6 medewerkers niets te doen op dat momentent

Gewenste Oplossing:

Als ik wel gezien wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Deen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Deen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Deen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Deen

Heeft op 17 juni 2019 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw meneer Busch,
U heeft ons laten weten een onplezierige ervaring te hebben gehad met één van onze medewerkers. Graag willen wij hier op reageren.
Allereerst onze oprechte excuses voor dit ongemak. Wat bijzonder vervelend dat u zich in onze supermarkt niet klantvriendelijk benaderd voelde. Bij DEEN staat klantvriendelijkheid zeer hoog in het vaandel en al onze medewerkers zijn er dan ook van doordrongen dat aandacht voor de klant prioriteit heeft.
Het spreekt voor zich dat wij dit met de bedrijfsleiding en de rayonleiding zullen bespreken en gaan ervan uit dat een dergelijk voorval zich niet meer herhaalt. Met vriendelijke groet, DEEN Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Busch Franssen