Mijn Klacht:
Het is niet de eerste keer dat ik een klacht indien bij DEEN. Juist laatst nog over een stuk vlees wat gewoon aan het rotten was voordat de houdbaarheid verstreken was. Toen mijn vriend via de website van Deen een klacht indiende hoorde hij niets. Ik ben al talloze keren (bij verschillende Deens, O.a. Wognum en Spanbroek) behandeld alsof ik vervelend ben als ik een vraag stel. Ik ben door het personeel niet juist geholpen. Wij kregen geld terug van ons stuk vlees maar de kop van de manager leek bijna wel te ontploffen. Een lachje kan er niet vanaf. Talloze keren klachten over het gebak, daar krijg je dan wel netjes een bon voor, maar dan moet je die wel weer besteden bij DEEN. ! Hallo!! Ik WIL niet meer naar DEEN!! Toch ben ik gister nog met een bon van 5 euro naar Deen geweest. De aardbeien stonden lekker te pronken bij de ingang. Eerst word ik nog bijna afgezet bij de kassa, omdat de dame achter de kassa liet weten dat mijn bon al van mijn totaalbedrag afgegaan was. Toen ik haar erop wees dat dit niet zo was gaf ze uiteindelijk toe dat het haar fout was. Vervolgens kom je thuis, kom je erachter dat die aardbeien beschimmeld en verdroogd zijn. Ik ben helemaal klaar met DEEN Ik hoef geen bon meer want ik wil niet meer in zo’n klantONvriendelijke winkel te lopen. De producten, en vooral het personeel is buitengewoon van lage kwaliteit.
Gewenste Oplossing:
Ik kom niet meer bij Deen, ik hoef geen tegoenbon, want dan moet ik wéér met een slecht product terug. Ik ben er echt helemaal klaar mee. Een bosje bloemen hoeft ook niet want die gaan toch al hangen na een dag. Er zal een hoop moeten gebeuren om mij terug te krijgen in de winkels van Deen. Het is echt goed verpest. Klantvriendelijkheid is echt heel ver te zoeken.
