Klacht: Deelname opgezegd via email, toch afgeschreven

op 31 januari 2014 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

In december werd ik gebeld of ik automatisch mee wilde spelen; nee, liever niet, als het kan wel graag eenmalig meespelen.
Dat kon, mits ik direct na de trekking mijn abonnement zou beëindigen.

Zo gezegd, zo gedaan, op 11 januari via ‘mijn staatsloterij’ het abonnement beëindigd.
Pas op 23 januari kreeg ik hiervan een bevestiging, en dat het nog best eens zo lang kon duren dat ze toch nog een maand extra af zouden schrijven van mijn rekening zodat ik ook in februari nog deelneem aan de trekking en dat is geheel tegen mijn wensen in.
Ik vind het schandalig dat een staatsbedrijf zijn administratie zo slecht op orde heeft en telefonisch dingen beloofd die achteraf niet waargemaakt worden.

Beëindiging deelname per 11 januari, afgeschreven bedrag voor februari, dat niet te storneren of terug te boeken valt, terugstorten.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Staatsloterij in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Staatsloterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Staatsloterij

Heeft op 03 februari 2014 om 09:51 geantwoord

03/02 Klant mail gestuurd met uitleg. Excuses aangeboden.

Heeft op 03 februari 2014 om 11:59 geantwoord

Voorlopig ben ik tevreden met de excuses en de toezegging dat het bedrag zsm wordt teruggestort op mijn rekening.
Zodra die toezegging ook is waargemaakt ben ik écht tevreden.
Bedankt Klacht.nl en staatsloterij; schaam je dat er eerst een derde, openbare partij aan te pas moet komen voordat jullie in actie komen, dit had ook gekund via de emails die ik rechtstreeks aan uw klantenservice heb gestuurd.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Staatsloterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Gas