Mijn Klacht:
Op 7 oktober 2021 een Strelitzia van wel 210/220 cm besteld om uiteindelijk een exemplaar van 185cm te mogen ontvangen. Het betreft een wederverkoper van Bol.com en wil in eerste instantie mijn klant niet per e-mail behandelen.
Na veel gedoe doen ze dit wel en bieden mij alleen een omruiloplossing aan. Ze verzanden steeds in een uitleg dat ze planten niet op groote inkopen, maar op potmaat…
Dat voelt gewoon als misleiding aangezien ze de advertenties op grootte aanbieden. Ik heb de plant al omgepot en ben niet ontevreden met wat er geleverd is, wens alleen het verschil van €30,- gecompenseerd te zien. Ook vind ik het omruilen van een plant absoluut niet duurzaam, maar het bedrijf is extreem star en klantonvriendelijk.
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht gewoon het verschil terug, Decoratieplant biedt een Strelitzia aan van 180/185cm voor een bedrag welke €30,- voordeliger is.
