Klacht: Reactie op klacht

Monique Van Neijhof op 28 december 2021 over Decoratieplant.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Misschien een vreemde manier van reageren maar wij komen hier anders met ons outlook email adres niet door. Deze meneer van Devotion die een klacht heeft beschreven, is continue aangeboden de plant te komen ruilen voor een groter exemplaar. Wij kopen op potmaat en blijkbaar is daar een verkeerde hoogte tussen gekomen en niet correct geweest. 185 lijkt ons zeer onwaarschijnlijk maar goed… Wij zijn altijd welwillend planten te ruilen…ondanks dat meneer de plant vol trots continue op instagram plaatste. Meneer wilde perse niet ruilen voor een grotere maat maar wilde uitsluitend geld terug en plant houden? Toen we uiteindelijk dan maar aanboden de plant op te komen halen en meneer zijn geld terug te geven was meneer daar ook niet van gediend. Meneer wilde pertinent geld terug en de plant houden. Wij hebben er echt alles maar dan ook alles aan gedaan wat mogelijk was. Service staat bij ons juist hoog in het vaandel. Meneer heeft continue gedreigd ons online kapot te maken en is daar dus mee bezig. Ook op Bol.com heeft hij ons een 1 gegeven terwijl wij zo’n goed cijfer hadden. Erg jammer dit en moeilijk omdat je als bedrijf zo kwetsbaar bent online.

Tevreden klanten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decoratieplant.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decoratieplant.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Van Neijhof