Klacht: decoder reageert niet

op 02 april 2013 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

decoder reageert niet op de afstandsbediening. wordt telefonisch uiterst vriendelijk te woord gestaan maar moet wel uiterlijk tot en met woensdag ( zaterdag storing gemeld)wachten op een mogelijk oplossing.woensdag opnieuw gebeld maar wordt niet adequaat geholpen (storingsmelding was zoek, moet opnieuw wachten, kan weer 3 tot 5 dagen duren..)
voel mij letterlijk aan het lijntje gehouden over en beschik een week niet meer over tv/radio en overige actieve tv diensten.
Twee weken na de eerste melding doet de decoder het nog steeds niet. Er is ook niet gebeld door Tele2 zoals twee keer is toegezegd! Heb nu zelf weer gebeld en krijg weer onduidelijke antwoorden: ze zijn bezig met onderzoek, het ligt toch aan de de afstandsbediening, er had teruggebeld moeten worden, er zijn meerdere klachten over de decoder.
Er wordt nu mij toegezegd dat er een nieuwe afstandsbediening (!) wordt gestuurd, waarvoor 5 werkdagen nodig zijn, maar dinsdag, uiterlijk woensdag moet die binnen zijn. Dit zou toch de oplossing zijn van het probleem. De persoon aan de telefoon heb ik gevraagd of er een notitie gemaakt kan worden over: weinig vertrouwen in de oplossing, geen vertrouwen in de gemaakte afspraken,waarom heeft dit zolang moeten duren, waarom is daar niet over teruggebeld zoals afgesproken, waarom wordt er een oplossing bedacht wanneer de consument eerst zelf moet terugbellen. Verder is meegedeeld dat serieus word t overwogen het abonnement bij Tele2 op te zeggen en over te stappen naar een ander bedrijf.

zsm een nieuwe decoder en een adequaat telefoontje zonder wachttijd van dagen;
het functioneren van de decoder (nieuwe decoder of afstandsbediening), geen abonnementskosten over de periode zonder werkende decoder, herstel van het vertrouwen in Tele2 : sneller met oplossingen komen, houden aan afspraken, klant serieus nemen

Alle klachten die gemeld zijn door jsellier