Klacht: Deactiveren van smartcards

op 20 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb eind augustus bij jullie een extra dienst aangevraagd horizon TV. Toen begon de ellende. Horizon niet geactiveerd en Ziggo monteur kreeg hem niet werkend.
Uiteindelijk terug gebeld want kon al 2 dg geen tv kijken. Paar keer in de tussentijd terug gebeld bleek het een dubbele bestelling te zijn. Nieuwe wordt verstuurd zeiden ze. Not bleek vandaag nog steeds niets ontvangen dus toch maar weer gebeld.( In tussentijd 3uur totaal in de wacht gezeten) 10€ compensatie gekregen
Dus dacht vandaag dat het opgelost was maar niets blijkt minder door een fout van een medewerker 3 tvs smartcard gedeactiveerd. Weer gebeld helaas we kunnen het niet oplossen meneer hier is geen systeem voor, kan wel een monteur langs sturen volgende week woensdag!!!!!
Pffffffff wat een bedrijf zeg!!! Ik laat het hier echt niet bij zitten ga andere stappen ondernemen zo\’n bedrijf…..zo ga je niet met klanten om!!

Graag hoor ik van jullie wat jullie hier aan gaan doen en wat een gepaste compensatie is en ik laat me echt niet afschepen met een paar euro!!!!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bumpertje