Klacht: Deactivatie smardkaart

op 26 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Schandalig hoe Uw omgaat met klanten die al een eeuw trouw zijn!!!!!!
Heb vervangende smardkaart aangevraagd 25-5 J.l.
Heb kleinkinderen vandaag en wat schets mijn verbazing,ben zo maar afgesloten van tv zenders!!!!!!
Krijg ik geld van Ziggo als U niet voldoet,dit grapje haalt men maar een keer uit bij mij.
Ga op zoek naar een betere provider.
Meisje aan de telefoon was vriendelijk maar heeft geen verstand van zaken.
Ziggo zet de juiste mensen op de goede plaats,Uw bedrijf gaat naar de knoppen.
Dit is niet alleen mijn mening………doe ermee wat U het beste lijkt.

Met Vr.groet. Ad vd Nieuwenhuijzen.

Gewenste Oplossing:

Heeft al gelang geduurd,dit is niet de eerste keer

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ad Nieuwenhuijzen. van den