Klacht: de zoveelste keer

op 06 september 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ben al 30 jaar klant bij AH.Nog niet in Rijen gingen we naar Oosterhout.3 mnd terug als iemand behandeld die iets zou meenemen, zakje bij van kruitvat en denken dat ik heb meegenomen bij AH.Nog niet zo erg maar over mij kletsen met volgende klant, heb ik gemeld bij AH Rijen, corect gereageert maar ga er nooit meer heen.Zo ga ik naar Dongen op weg naar mijn werk in Tilburg.Wil een vol boekje in leveren en sta bij de servicebalie en een meneer staat aan de telefoon en zegt niets voor 5min, zal wel dringend zijn maar legt de telefoon neer en begint iets in te tikkken op zijn teblat o.i.d. en zegt nog niets tot de vrouw achter mij zegt; het duurt hier altijd zo lang waarop ik zeg ;dan kunnen ze toch wel iets zeggen van sorry of zoiets.Hij mompeld iets en ik krijg mijn geld. Weer een AH afgeschreven.ik heb nu alleen Tilburg nog(palletplein) en een te gekke en vriendelijke JUMBO in Rijen.Als jullie zo door gaan ……….groeten Sjan van den Bijgaart

Gewoon als er excuses komen

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door roskamp