Klacht: De witte zak op de bushalte

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Vanmorgen stond ik bij de bushalte ‘de Luchte’ te Lochem. Op dat paal waar ook de zone op staat, is een witte zak erop geolaatst met een groene kaart(zie bijlage). Helaas is dit onduidelijk voor de meeste mensen.

Gewenste Oplossing:

De witte zak vervangt door een oranje zak. Oranje valt meer op. Voorgaande jaren werd dit wel toegepast. Graag ook de tekst vervangen door een groter lettertype.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 08:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ZainabAziz,

Wat vervelend dat de witte zak onduidelijk is. Ik stuur je klacht hierover intern door naar de verantwoordelijke regio.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door ZainabAziz