Klacht: De witte zak op de bushalte

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste,

Vanmorgen stond ik bij de bushalte ‘de Luchte’ te Lochem. Op dat paal waar ook de zone op staat, is een witte zak erop geolaatst met een groene kaart(zie bijlage). Helaas is dit onduidelijk voor de meeste mensen.

De witte zak vervangt door een oranje zak. Oranje valt meer op. Voorgaande jaren werd dit wel toegepast. Graag ook de tekst vervangen door een groter lettertype.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 08:40 geantwoord

Beste ZainabAziz,

Wat vervelend dat de witte zak onduidelijk is. Ik stuur je klacht hierover intern door naar de verantwoordelijke regio.

Ik stel het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om ons op de hoogte te stellen van je ervaring. Zo kunnen wij blijven werken aan onze dienstverlening en de verbetering ervan.

^WB
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door ZainabAziz