Klacht: Scooterverzekering

op 11 juli 2018 over de Vereende in de categorie Verzekering

Ik heb een nieuwe scooterverzekering aangevraagd en ivm wanbetaling bij de vorige verzekeraar dit gedaan via diverse tussenpersonen welke uitkwamen op verzekering de Vereende.

De scooter staat op mijn naam, dus mijn geboortedatum in moeten vullen. Tevens wordt er gevraagd naar de jongste bestuurder en zijnhaar geboortedatum. Dit dus ook ingevuld.

Sluitsnel.nl kwam direct met een offerte en zodra ik deze betaalde, was mijn scooter direct verzekerd. Zo gezegd, zo gedaan. Ik via Ideal betaald, en inderdaad; de scooter is verzekerd.

Nu 4 dagen later krijg ik een aangetekende brief binnen, dat met ingang van de ingangsdatum de verzekering beëindigd is omdat ik bewust 2 verschillende geboortedatums heb ingevuld en dit via diverse tussenpersonen gedaan zou hebben. Gelet op het stukje wat ik hierboven beschreven heb, wilde ik de verzekering zo snel als mogelijk opstarten, omdat k anders weer problemen krijg via het RDW.
Dus ik vul 2 geboortedatums in, de mijne en van de jongste bestuurder.

Herstart verzekering

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Vereende nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maikel389