Klacht: De trein te vroeg,

op 19 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De stoptrein op dinsdag 19-09-2017 van 16.54 is 2 minuten te vroeg vertrokken waardoor ik de trein heb gemist. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt, de trein vertrekt vaker te vroeg. Dit is mij al meer opgevallen ook als ik zelf wel al in de trein zat, dat iedan gewoon te vroeg vertrekt!! zo kan ik ook op tijd rijden maar ik neem toch aan dat ook de conducteurszich aan het tijdschema moeten houden !!

Als de treinen gewoon volgens dienstregeling op tijd rijden, ik moet mezelf altijd erg haasten om de trein van 16.54 te halen en het is erg vervelend dat als je denkt het gehaald te hebben de trein voor je neus voorbij rijdt !!

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

4 weken geleden - Beste S. Van Iersel de kruyf, Niet leuk om te lezen dat de trein te vroeg is vertrokken waardoor je hem hebt gemist. Begrijpelijk dat je baalt. Moest je overstappen waardoor je zo weinig tijd had om de trein te halen? OM welk traject gaat het precies? Op welk station wou je instappen en in welke richting reis je? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je melding door zodat het verder uitgezocht en besproken kan worden. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:20 geantwoord

Beste S. Van Iersel de kruyf,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

^SH
Webcareteam Arriva

Heeft op 16 oktober 2017 om 13:49 geantwoord

welke melding jullie schepen het zo wel erg makkelijk af.

gr

Alle klachten die gemeld zijn door S. Van Iersel de kruyf