Klacht: zaterdag weer eens de bijlagen niet ontvangen!

nikolienkk op 10 juni 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 12 juni 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Koerselman, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geregeld problemen heeft met de bezorging van uw krant. U heeft uw abonnement opgezegd en in plaats hiervan een zaterdagabonnement aangevraagd met digitale toegang gedurende de hele...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 10 juni 2018

Een abonnee van de Telegraaf heeft problemen ervaren met de bezorging van de krant en de bijlagen. Na het opzeggen van zijn reguliere abonnement en overstappen naar een digitaal abonnement, heeft hij geen terugbelactie ontvangen van de klantenservice. Daarnaast heeft hij op zaterdag wederom geen bijlagen ontvangen en ervaart hij regelmatig bezorgproblemen.

Mijn Klacht:

Gisteren gebeld met iemand van de Telegraaf om mijn normale krant op te zeggen en over te gaan op de digitale en zaterdag de normale krant, actie 11,00 € per maand voor 3 jaar.Mijn gewone abonnement opgezegd, ik ben al zeker 40 jaar onafgebroken abonnee ! Een hele vriendelijke dame zei dat haar computer niet werkte op dat moment en zou mij terugbellen op nr. 0032485222807, niets meer gehoord. Zaterdagmorgen weer eens de bijlagen niet ontvangen en veel problemen ook met de bezorging, regelmatig geen krant of de volgende morgen 2 kranten! Dan moet ook al de digitale krant lezen. Ik weet nu niet of dit is doorgedrongen vandaar deze klacht. Ik heb vrijdag gebeld, begin van de middag.

Gewenste Oplossing:

Als ik een telefoontje krijg met bevestiging dat mijn bestaande abonnement is opgezegd en het nieuwe ingaat (per 1 juli 2018)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 12 juni 2018 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Koerselman,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u geregeld problemen heeft met de bezorging van uw krant.

U heeft uw abonnement opgezegd en in plaats hiervan een zaterdagabonnement aangevraagd met digitale toegang gedurende de hele week.

U heeft hierover inmiddels telefonisch contact gehad met onze afdeling. Wij hebben u hierbij een digitaal abonnement geadviseerd.

Onze excuses dat u niet direct een adequaat antwoord van ons gehad heeft. Wij gaan er van uit dat wij u bij deze voldoende geinformeerd hebben en hopen u nog lang tot onze trouwe lezers te kunnen rekenen.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM