Klacht: Zaterdag jl. geen krant – digitaal gemeld en geen enkele reactie

k. kleindieck op 14 mei 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 15 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mijnheer, mevrouw Kleindieck, Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 12 mei geen krant heeft ontvangen. U geeft aan dat dit niet de eerste keer dit jaar is. Goed dat u dit aan ons...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 14 mei 2018

Een abonnee van de Telegraaf heeft herhaaldelijk geen krant ontvangen op zaterdag, wat voor de derde keer dit jaar gebeurt. Na het digitaal melden van het probleem ontving de abonnee geen reactie, ondanks een lange abonnementsduur van 45 jaar. De abonnee uit zijn onvrede over de slordige afhandeling en het gebrek aan communicatie van de krant.

Mijn Klacht:

Zaterdag jl. heb ik weer geen krant ontvangen en dus ook de bijbehorden luxe uitgave niet in de bus gekregen. Voor de 3e keer dit jaar gebeurt het nu dat juist op zaterdag de krant niet bezorgd wordt. Dan wel een exemplaar van een andere (regionale) krant is afgeleverd. Dit heb ik zaterdag jl. gemeld. Als ik bekend was bij de krant, zou ik een antwoord krijgen. Na 45 jaar in twee woonplaatsen abonee zijn ben ik blijkbaar nog niet bekend. Alhoewel, zojuist kwam de aanbiedingenmail weer rechtstreeks mijn digitale mailbox binnen. Eenmaal eerder heb ik gevraagd een bijlage na te zenden, maar ontving een verkeerd exemplaar. Gewoon slordige afhandeling dus. Voor een trouwe abonnee is ook de maat een keer vol!!! Ik betaal niet voor niets een kwartaal vooruit. Daarvoor heeft u mij beloofd de krant iedere dag te laten bezorgen. Ook vroeger kwam het voor dat de krant per ongeluk niet in de bus lag. Een telefoontje naar de plaatselijke bezorger en binnen een uur was eea geregeld. Nu wordt er zelfs niet meer gereageerd op een bezorgklacht. Je bekijkt het maar!!!

Gewenste Oplossing:

Op zijn minst een reactie als je meldt dat de krant niet bezorgd is. Ook op zaterdag!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 15 mei 2018 om 13:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mijnheer, mevrouw Kleindieck,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 12 mei geen krant heeft ontvangen. U geeft aan dat dit niet de eerste keer dit jaar is.

Goed dat u dit aan ons doorgeeft. Zoals u zelf al aangaf mag u van ons als abonnee een correcte bezorging van uw krant verwachten.

Wij hebben uw melding dan ook direct doorgegeven aan onze bezorgdienst met het verzoek om passende maatregelen te nemen om herhaling te voorkomen. Dat u geen reactie van ons kreeg betekent dus niet dat wij uw klacht niet uiterst serieus nemen en er niet alles aan doen om uw krant voortaan correct bij u te laten bezorgen.

Onze excuses voror het ongemak.

Wij bedanken u vriendelijk voor uw feedback. Deze helpt ons om de kwaliteit van onze bezorging te controleren en waar nodig te verbeteren. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om iedere niet correct bezorgde krant het liefst dezelfde dag nog aan ons te melden, zodat wij op tijd maatregelen kunnen nemen om de bezorging op orde te krijgen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust weer contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM