Klacht: Weer niet ontvangen

Jan jutte op 16 mei 2014 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 27 mei 2014
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Jutte, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons te vernemen dat de bezorging niet op orde is, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij hebben de melding doorgegeven aan het depot zodat de bezorging weer op het gewenste...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 16 mei 2014

Anita Jutte uit Wateringen heeft opnieuw problemen ervaren met de bezorging van haar krant na het opnieuw afsluiten van een abonnement. Na een weekend van goede bezorging ontving zij opnieuw geen krant, wat haar frustratie heeft aangewakkerd. Ze heeft besloten om het abonnement weer te beëindigen.

Mijn Klacht:

Ja hoor, na gestopt te zijn met mijn abonnement omdat ik bezorg klachten had. Toch ben ik er weer in getrapt. Na EEN weekend goed bezorgd ( knap hoor) weer geen krant ontvangen. kut zooi ben er gelijk weer klaar mee.

Anita jutte
Azaleapark
Wateringen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn krant ieder weekend ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 27 mei 2014 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Jutte,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons te vernemen dat de bezorging niet op orde is, dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij hebben de melding doorgegeven aan het depot zodat de bezorging weer op het gewenste niveau komt.

Vanwege uw melding is uw abonnement met één dag verlengd en zullen wij u ter compensatie het boek ''Op de troon'' toezenden.

Onze excuses voor het ongemak en wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM