Klacht: Verhoging abonnementsgeld

op 28 mei 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Na 40 jaar trouwe lezer, waarvan de laatste 2 jaar een tarief van ca. € 18 per maand, werd mijn abonnement verhoogd naar ca. €37 per maand. Bij telefonisch kontakt werd mij uitgelegd dat het abonnement was afgelopen en dus het normale tarief werd ingevoerd. Ik had zo genaamd een startersabonnement van 2 jaar gehad, terwijl ik de krant al 40 jaar lees. Er was niet over te praten. Daar om heb ik het abonnement opgezegd per 7 juli a.s. Tenslotte werd mij nog een prettige dag toegewenst. Dit was het beleid.
Vervolgens liep ik op het winkel centrum in de buurt waar mij een abonnement van € 18 werd aangeboden voor 1 jaar. Ik was met stomheid geslagen. Zo ga je niet met trouwe klanten om. Ik zou zeggen koester wat je hebt. Het gaat mij om het principe. Ik had iets anders verwacht van de Telegraaf.
Tenslotte zeg ik danook maar een fijne dag

Mvg.

Albert Eikenaar

Hier ga ik niet op in.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 29 mei 2019 om 12:19 geantwoord

Heeft op 29 mei 2019 om 19:28 geantwoord

Dit had ik zelf ook kunnen bedenken. De oplossing gaat totaal voorbij aan hetgeen ik in mijn klacht had beschreven. Wat moet ik met een dergelijk antwoord!!

Alle klachten die gemeld zijn door alberteikenaar