Klacht: Vergoeding bij niet bezorgen

op 08 juni 2019 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al meerdere keren geen krant ontvangen, vooral de zaterdag krant is vanwege de bijlage belangrijk voor ons. Vooral vanwege de bijlagen, de puzzels e.d.
Dat er problemen zijn met de invulling van bezorgen snap ik wel. Om de paar jaar hebben we hier last van en dan gaat het weer een tijdje goed.
Echter slaat het nergens op dat de abonnementsperiode met 1 dag wordt verlengt. De prijs van een vervangende krant is dermate hoog dat we totaal niet uitkomen.
Als je belt krijg je de melding dat de krant wel digitaal is te lezen maar dat hebben we al dus dat voegt niets toe, wel willen een papieren krant!!!
Naast de belkosten , de ergenis, naar een winkel gaan is er ook een duidelijk financieel verschil en ik vind dat dit beter gecompenseerd moet worden.

Gewenste Oplossing:

Er zijn voor mij 3 oplossing acceptabel:
1 verstrekken ( vooraf !) van tegoed bonnen,
2 de kosten van een losse krant vergoeden
3 niet bezorgen vrijdag krant opschorten abonnement met 2 dagen en de
zaterdag krant met 3 dagen
Dit laatste met een duidelijker specificatie dan nu,

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juni 2019 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Jong,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u het niet eens bent met de manier waarop wij niet bezorgde kranten compenseren. Bij u wordt geregeld geen krant bezorgd.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Als abonnee mag u van ons een stipte bezorging van uw krant verwachten.

Helaas is het niet mogelijk om bijvoorbeeld de zaterdagkrant extra te compenseren. De abonnementsprijs is namelijk gebaseerd op het aantal kranten dat u in een periode ontvangt, niet welke.

Wel kunnen wij u bonnen sturen waarmee u in geval van nood uw krant zonder verdere kosten in de losse verkoop kunt ophalen. Wij hebben inmiddels opdracht gegeven u voor twee weken bonnen te sturen.

Wij verzoeken u vriendelijk iedere niet correct bezorgde krant aan ons te blijven melden. Alleen op die manier kunnen wij de kwaliteit van onze bezorging controleren en waar nodig verbeteren.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben en wensen u veel leesplezier met De Telegraaf.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team De Telegraaf

Heeft op 15 juni 2019 om 11:34 geantwoord

Wel fijn dat ik bonnen heb gekregen maar krant vrijdag en zaterdag weer niet bezorgd dus als dit zo door gaat nog meer bonnen nodig. Maar wil dat de krant gewoon bezorgd wordt uiteraard.

Reactie van de melder van de klacht mhenricks58

3 maanden geleden - Jammer dat klacht blijkbaar niet bij bezorger terecht komt.

Reactie van de melder van de klacht mhenricks58

3 maanden geleden - Blijkbaar komt klacht niet bij bezorger. Heb net weer nieuw abonnement afgesloten en hoop wel dat bezorging in vervolg goed gaat.

Alle klachten die gemeld zijn door mhenricks58