Klacht: TMGP-44307990240

Madelief8 op 23 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 24 september 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Lensselink, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat leuk om te vernemen dat u heeft besloten om weer met ons te gaan mee lezen. Maar wat jammer dat de beloofde tijdschriften nog niet zijn genoteerd voor u. Wij zien...

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 23 september 2018

Een klant heeft tijdens een braderie in Hoek van Holland een zaterdagabonnement afgesloten bij een verkoper van de Telegraaf, met de belofte van extra's zoals de Prive, Vrouw glossy en Autovisie. Hoewel het abonnement en de maandbijdrage correct zijn verwerkt, heeft de klant nooit de beloofde extra's ontvangen en kreeg geen reactie na contact met de klantenservice.

Mijn Klacht:

Tijdens braderie in Hoek van Holland op 18 augustus j.l. een drie-jarig zaterdagabonnement afgesloten bij enthousiaste verkoper van de Knijf of Konijnenburg. Speciaal voor mij was de extra aanbieding wekelijks de Prive en maandelijks de Vrouw glossy en Autovisie te ontvangen.
De zaterdagtelegraaf heb ik volgens afspraak ontvangen en ook is er al tweemaal de maandbijdrage van mijn rekening afgeschreven. Met de toegezegde extra’s ben ik belazerd. Nooit ontvangen en ook na een lang telefoongesprek met een van de servicemedewerkers van de Telegraaf geen rerspons ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als de toegezegde extra's alsnog zijn ontvangen

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 september 2018 om 14:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Lensselink,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wat leuk om te vernemen dat u heeft besloten om weer met ons te gaan mee lezen.
Maar wat jammer dat de beloofde tijdschriften nog niet zijn genoteerd voor u.

Wij zien in onze administratie dat de collega waarmee u heeft gesproken 19 september 2018 dit voor u heeft door gezet naar de afdeling die hier overgaat.

Wij hebben nog geen terugkoppeling ontvangen,op het moment dat wij meer duidelijkheid hierover hebben nemen wij uiteraard telefonische dan wel via e-mail contact met u op.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Madelief8

Heeft op 24 september 2018 om 16:11 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Er is nog geen oplossing. Wacht dus af of ik daarna positief kan zijn

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM